Dogdgundan beri uykuya dalmada Zorluk yaşıyoruz uyumak istemiyor 8 aylk oldu uyutmaya calistigimda kiyameti koparyor niye böyle yapıyor anlamiyorum çok sinirlniyorum sinirlerim bozuluyor deli gibi uykusu var ama uyumak istemiyor kaldırıyorum beş dakika sonra tekrar ağlamaya başlıyor atak desem sürekli atak mi olur diş desem evet dış çıkarıyor ama devamlı böyle yani böyle olanlar varmı uykun var uyusana yani ne var ağlayıp duruyorsun çok stresli geçiyor gunlerim bir yerw gidince deboyle uyutana kadar inatlasiyo böyle olanlar cozum bulabildinuz mi sallayarak da uyutuyorum yine aynı piş piş pat pat yapiyorum yine aynı emziriyorum yine aynı sekil emmek istemiyor uyumamak icin cozumu yokmu bunun çok bunaldm her yerde agliyor