Bebeğim 5 aylık sürekli gazlı ve huzursuz, geceleri 12 den önce uyutamıyoruz, 2 buçuk aydır 4-5 günden aşağı kakasını yapamıyor o da bizim desteğimizle. Poposunun çevresinde sürekli bir kırmızıklık var.Ben besin alerjisinden şüpheleniyorum, bu belirtiler alerjinbelirtisi değil midir?doktor şu diyeti bir uygula bakalım şu manamayu al, şunuda al kötümi geldi hmm şunusa al diyerek bebeğimin sıkıntılarını daha da arttırıyor, diğer doktorlar alerji gaz damlasını dene, şu şurubu dene hmm daha mı körü pldu kan ilacını değiştir vs. diyerekbebeğimi daha da sancılatıyor. Arkadaşlar nerede yapılıyor bu alerji testleri özelde de devlettede hala test yapmaya yaklaşmıyolar, eşim ve çevrem bu çocuğun bişeyi yok demekki ondan yapmıyolar test deyip beni çıldırtıyor. Ya ben anasıyım ya görmüyomuyum evladımın acı çektiğini. O kadar para döktük ki bu doktorlara ve çocuğun sürekli değişen mama ve takviyelerine her geçen gün daha kötü yaptık bebeğimi.psikolojik olarak yıprandım bebeğim acı çekiyor ve derdimi kimeseye anlatamıyorum bir Doktorda alerji testi yapalım demiyor ya . Çıkmaz test daha bekleyelim dedi sadece biri.Allah aşkına bebeği 2 aylıkken alerji olduğunu anlayan nasıl anlıyor? Ben alerji testi istiyorum diye nereye gidebilirim? Evde her günümüz kavga çocuğu daha hasta ettin doktor doktor gezdirmekten diyor eşim ben mi abartıyorum diyorum ama çocuğum kötü ya kötü bir anne nasıl anlamaz? Akıl verin ne yapayım ?