Arkadaslar benim gibi uyku sorunu olan var mı? Özellikle doğumdan sonra oldu kafamı koyuyorum yastığa uykuya dalamiyorum sürekli birseyler düşünmekten alamıyorum kendimi. Ağlamak istiyorum artık bugun 5 te uyuyabildim. 6 da kalktım çok çok zor bir durum gün içerisinde sürekli uykusuzluktan cocugabile bakamıyorum ve istisnasız her gün böyle. Melatonin kullansam işe yarar mı acaba. Kafayi yemek uzereyim