no1 gizemzumraa Hiç birimiz doktor değiliz ama kızım 3.200 doğdu 2ay 27 günlük sunan 5030 gr doktor normal olduğunu söyledi.
nergissssss no1 benim kızım 2900 doğdu 2 ay 6 günlükken 4500 gramdı normal dedi az mı diye endişe ediyorum sadece anne sütü verdiğim için
Balbademim06 gizemzumraa benimde 4500 doğum kilosu ama kilo kaybıda yaşadı 2 aylıkken 5500 dü güzel almış kilosunu sizinki
morkoc7575 Benim bebişte erkek hemen hemen sizin bebişin kilosuyla aynı Doktor o zaman normal demişti şu an 5 aylık
no1 nergissssss Normal dediyse doktor sorun yapma bende sadece anne sütü veriyorum Bebeğin uyuduktan 20 dk sonra ağlayarak uyanmıyorsa yeniden emmeden uyumuyorsa ( keyfi emme değil açlık emmesi) doyuyordur endişelenme 💜 Bebeğine eminin iyi bakıyorsundur💜
Balbademim06 gizemzumraa 2 ay aşılarını yaptırdım aynı anda 3 tane yan etki görmedim ama eve gelince direk calpol verdim ateş ağrı olur diye
mltm48 gizemzumraa biz dün yaptırdık ateş falan yapmadı çok şükür uyku yaptı uyanık olduğu zamanlarda huzursuzdu bugün daha iyi