Merhaba kızlar. Geçen hafta böbrek rahatsızlığımdan kaynaklı çok ağır ilaçlar kullanmak zorunda olduğum için 4 gün emziremedim daha sonra da sütüm çekildi ne kadar ugrassam d gelmedi bebeğim 1 yaşına girecek cumartesi günü fakat bu zamana kadar emerek uyuduğu için çok zor 1 haftayı tamamladık hamak salincaklar da mi uyutmadik koca bebeği kundak mi yapmadık ama cidden çok zorlanıyorum artik. Bı önerisi olan var mı nasıl kolay uykuya gecirebilirim