deniz-44 Merhaba güzel anneler cerazette ile korunuyorum 6 aydır adet olamıyorum var mı benim gibi bu hapı kullanıp adet olamayan anneler
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala deniz-44 bu hapı kullanıyorum ayda 2 kere regl oluyorum🤷🏼♀️ Herkes de yan etkisi farklıymış canım bazıları hiç olmazken bazıları da benim gibi sıksık oluyorlarmş🤷🏼♀️
feyzsali 4 ay önce doğum yaptım 40 çıkmadan ilk adetimi oldum öbür ayda aynı zamanlarda oldum ama bu hava başlayınca 2 aydır olmuyorum ne yapacağım bilmiyorum hap da güvenli geliyor açıkçası
moderncalikusu Evet adeti kesiyor tamamen ama bir zararı yok bu durumun kadın doğum doktorum normal ve zararı yok dedi
deniz-44 moderncalikusu bende korkuyorum açıkçası adeti kesmesi erken menopoza filan sokar mi diye birde bırakınca hemen adet oturmuşum merak ediyorum
bussyy1710 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ay resmen ben. Ayda 3 gün tam temiz geziyorum. Bırakıcam ben ya içmediğim gün kanamam olmuyor ama. Geçen unuttum içmeyi ertesi gün kanamam olmadı