Klima yerdeki tozu evde gezdiriyor kızım sürekli hapşırıyor.
Hergğn toz alıp siliyorum falan ama bitmiyor . klimayı kapatsam çok sıcak isilik oluyor hemen siz ne yapıyorsunuz?
Birde ideal 23-25 derece arası olmalı oda ısısı diyor uzmanlar biz üşüyoruz da bebiş üşümüyormu acaba 😂