Gakkoyenge pasaklisinkukuli uykumvaarr Queen_Mommm Dün sağlık ocağı doktoru var gibi dedi ondan sorayım dedim geceleri çok ağrısı oluyor diş sancısı çekiyoruz gelen giden yok 9.5 aylık oldu daha zamanı var ama sancısı çok
uykumvaarr Gakkoyenge zaten sancısı aylar öncesinden olmaya başlıyor, karanfili ezip üstüne zeytinyağı dökün buzdolabında bekletip sürün çok iyi geliyor
Gakkoyenge uykumvaarr hiçbir işe yaramadı bir sürü şey denedim yani biz bayadır çekiyoruz son dönemlerde pik yaptı ne gelen var ne giden
uykumvaarr Gakkoyenge o zaman ilk diş biraz zor oluyor ya, tabi her bebek farklıdır ama benim kızım ilk dişlerde zorlandı ama şimdi üstler çıkıyor hiç farketmedim bile
defnebak Gakkoyenge canım ilk önce alt dişler çıkıyor galiba sonra üst dişler ve çıkmıyor şuan benimki üsten bir tane patlattı