Oğlum 34 aylık konuşması kısıtlı herhangi bi problemi yok ama biraz akran ilişkisi artsın sosyalleşsin diye evimizin arkasında ismi bilindik bi kreşe verdim 2 3 referansta var tanıdık aynı kreşe çocuğu giden bizde yaz okulu olarak verdik ilk hafta oryantasyon süreciydi gayet iyi geçmişti yarım gündü, sonra giderken ağlıyor diye tam güne çekme kararı aldık, sabah babası 3.5 da ben alıyorum ama 2 gündür okulum önüne gidince yana yakıla ağlıyor. Kendini tam ifade edemesede istemiyormusun deyince hayır diyebiliyor, kısacası içime kurt düştü öğretmenler sorun yok bu süreç normal desede ben hala emin olamadım acaba ne yapmalıyım fikir verirmisiniz lütfen?