miniikmucizem_ Annelerim 2 ay 8 günlük bebeğim var yaklaşık 10 15 gündür göbek deliği ağlamaktan dışarı çıktı nasıl geçer başına gelen var mı yada doktora goturdugubuzde nasıl bir yol izliyorlar
Sevvl miniikmucizem_ göbek fıtığı hiçbir şey yapmıyorlar 2 yaşına kadar geçere geçmezse müdahale diyorlar ve gecıyor çoğunlukla pes bağla içine çoktur diyenler olacak boşuna canını yakmayın geçecek benim kızımda da vardı gaz sorunu bitince gectı muhtemelen sizinde gazdan
berna52 miniikmucizem_ bebeğim doğuştan fıtıklı doğdu, 49 günlük bayağı indi, eğer ki göbek bölgesinde kızarma morarma akıntı olursa direkt müdahale edileceğini söyledi çocuk cerrahı. Ağlatmamaya çalışıyoruz, haricinde yapılacak bişey yok .
Tecrubesizaile0334 miniikmucizem_ biraz batıl inanç gibi gelebilir ama bende birinde görmüştüm bebeğim gaz çıkarıcam diye ıkınmaktan göbek deliği çıkmıştı 1 tl koyup deliğin olduğu yere bez takıyodum ve değiştirmek için açtığımda gerçekten normale dönmüş oluyodu geçti şimdi ☺️☺️
miniikmucizem_ Sevvl ya benim bebeğimde normalde yoktu hastanede yattığımiz sürede bir damar yolu açmak için 4 buçuk saat uğraşıp aglatilinca çıktı başta küçüktu ama şimdi baş parmağımin ucu kadar var ve bastırınca su sesi geliyor gibi kızarma akıntı falan yok ama sancısı oluyor ondan mı diye şüpheleniyorum gaz çıkarmayada bir sürü pirtlatiyo ama bilmiyorum
miniikmucizem_ berna52 bende aglatmamaya çalışıyorum ama gazıyla kakasını yaparken zorlayınca çıkıyor 🥺
minervadefne miniikmucizem_ ilk kızımda vardı o zamanlar fıtığında morarma akıntı vs olursa getireceksin arada parmağınla içe bastır bakalım gidiyorsa sorun yoktur kontrol et demişti birde çok kusması olursa hemen getir diye tembihledi olmadı çok şükür kendiliğinden geçti öyle büyüktü ki kıyafetten belli oluyordu kaç yaşıt hatırlamıyorum ama geçmezse ameliyat olur ama geçer büyük ihtimal bişey falan bağlama demişti
miniikmucizem_ minervadefne kusması falan çok şükür yok normal yedikten sonra kusması haricinde büyük bı kusma yaşamadık şükür asiri bastirmadim amaa bastırınca geri deliğin normal boyutuna geliyor nasıl tarif etsem bilemedim ama patlak topa vurunca garip sesler çıkıyor ya. İçine bastırma yapınca ses geliyor eski Usul para koyup sarmayı felan denedik ama fazla durutmuyor oda rahatsız ediyo çıkarıyorum 🤷🏻Yarın göz kontrolumuz vardı ona giderken polikliniği de bir gosterecegim 😔
miniikmucizem_ minervadefne bebişim daha 3. Ayina yeni giriyor sayılır iki kere ameliyat olduk ameliyatlik bı durum olursa diye korkuyorum 😔
miniikmucizem_ Tecrubesizaile0334 valla bende yapıyorum bir TL koyup sarıyoruz bantliyoruz henüz geçmedi en ufak ikinmada geri çıkıyor
esin43 miniikmucizem_ göbek fıtığı deniyor benim oğlumda bar aynısı doktorum herhangi bir müdahale gerekmez büyüdükçe düzelecek dedi
miniikmucizem_ esin43 bizde bugün kontrolümüz vardı sorduk normal dedi ağlamayla felan alakası yok dedi erken doğan bebeklerde göbeğindeki kaslar zayıf olduğu için kendiliginden de cikabiliyormus geçmezse çocuk cerrahisine götürmeniz gerekiyor dedi baş parmağımin ucu kadar dışarda göbek deligi dedik normal mi dedi daha çok çıkanları balon gibi olanlar felan varmış o yüzden normal bir durum ağrı felan yapmaz dedi ama bakalım