210624 Sorum yukarda 1 aylık oglum var ve idrarın azar azar kana denk geliyorum, hava çok sıcak olduğu için böyle oluyormuş galiba, siz su verdiniz mi
Prensesin_Annesi_ 210624 Biz meme mama gittiğimiz için mamadan sonra agzının içi bembeyaz oluyordu pamukcuk olusucak gibi o yüzden 40 dan sonra hergün 1 çay kaşıpı vermeye baslamıstım
Meli1 210624 bnce az verin havalarda biz bile duramiyors o cocuk nasl dursun dilsiz zaten soyleyemez azicik sudan kimseye zarar gelmez kisa dogru vermezseniz vermeyn ama yazin 2 cay kasigi 3 cay kasigi verin bnve ara ara
KaynanaYiyen 210624 sütünüz yetersiz ise mamaya da ek olarak başlayabilirsiniz. Aç kalmasından iyidir. Annem kızıma birer kaşık su verirdi. Ben korksam da ona ses çıkartmazdım. Zararı varmış evet. Ama doktorumuz bi kaşıktan kimse ölmes demişti. Siz de doktorunuza danışın mutlaka. Alerjisi de olabilir bebeğinizin.
sevalg İdrarındaki kanın alerji olacağını zannetmiyorum. Enfeksiyon olabilir ya da kız bebeklerde anneden geçen hormonlardan dolayı kan görülebiliyormus o olabilir. Fotoğrafını çekip doktorunuza gösterin.
210624 Uykusuzhergeceeee kilosu iyi dedi ama benim içim rahat etmedi ben mamaya başladım doymadığı zamanlar veriyorum o kadar