Berraa_54 Gözlerine gengaut diye bir damla sıktım dün akşam yanmaya ve acamamaya başladı şuan da iltihap tutmuş çayla temizledim fakat uğraştım gözlerini açmadı açamıyor çok korkuyorum ne bu şimdi ne yapmam gerek Allah’ım sen koru
hunilimomy Berraa_54 ilik su ve pamukla temizleyin içten dışa doğru açılacaktır. Yavas yavas yaparsanız kirpik dipleri temizlenir
babyboy_35 Berraa_54 gül suyu alın eczaneden onunla silin temizleyin tabi her sabah gün içinde sık sık yapın ama önce doktora götürün
Dmt-01 Berraa_54 Damlayı doktor mu verdi çocugunuz için.Nezaman açıldı damla mesela?Benim kızımda da o iltihaplanma her yıl mutlaka oluyor.Biz acile götürmüştük antibiyotik damla vermişti doktor iki günde geçmişti çok şükür.Sizinde geçer inşallah bian önce
Berraa_54 hunilimomy damla yaktığı için açamadı gözünü öylece uyudu sabah baktım birbirine yapışmış çayla temizledim ben de şuan şiş ve kanlı