Bu çocuk 1 haftadır uyumuyor kafayı yemek üzereyim çok yoruldum kızlar bittim tükendim artık gerçekten ağlama yok sabaha kadar vızırdanıyor beşik durduğu an ağlıyor sabah 5 6 da kalkıp öğlen 11 de 1 saatlik uykuya düştü 2. Uykuyu kabul etmiyor uyumuyor uyusa bile yine gece uykusu yok yine uyku yok ben ne yapacağım hiç bilmiyorum gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum uykusuzluk beni bitirdi çocuklarımızı canımızdan çok seviyoruz ama ben çok yoruldum ne zaman düzene binecek saçımı başımı yolup delirmeme az kaldı 😭😭😭😭