İyi geceler Kızlar 22 aylık kızım var 1 hafta önce emzirmeyi sonlandırdık normalde öğle ve gece uykusuna emerek uyuyordu 1 haftadır uyku düzeni de değişti 2 gündür koynumda uyuyor ayakta ve kucağımda uyuyup yatağına yatırırken ağlıyor 2 saat bununla uğraştım bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum emmek bitince bana sarılmaya başladı bu şekilde uyku düzeni de oluşmuyor napıcam bu durumda birde gece olunca emmeyi bıraktığımızdan beri uyuduğu odaya girmek istemiyor ağlıyor