zehrasevil Bebeğim doğduğundan beri kakasını yapıyor dün ilk kez tüm gün yapmadı bugün sabah. Çok az yaptı kaç gün yapmazsa kabız olur dünde 1. Ay aşısı vardı huzursuz gibi , yapması için ne yapmam lazım çok üzülüyorum bu duruma
peraninnannesi zehrasevil sıvı alan bebeklerin 7-10 güne kadar kaka yapmaması normal kabız denmez buna. Anne sütü veya formül mama içiyorsa. Hiç bir şey yapmayın. Baktınız kaka yapamadığı için karnı sert huzursuz ise bir çay kaşığı zeytinyağ verebilirsiniz. Doktorumuz böyle söyledi.
Tecrubesizaile0334 zehrasevil kullandığınız mamada kabız yapmış olabilir yalancı kabızlık diye bişey var doktor demişti en az 5 güne kadar yapmaması normalmiş benim bebeğim yapamayınca çok ağladı doktor fitil vermişti zorda kaldığımda malesef kullanıyorum hala daha
kahvelisianne Bir aylık bebek kabiz olmaz anne sütü alan bebek mama alan bebek en az 5 6 güne kadar normal yenidoğan evet daha sık yapması lazım doyup soymadığını kontrol edin günde kaç cisli bez çıkıyor kaç kakali bez cikiuor zaten 1 aydan sonra yenidoğan olayı da bitiyor çoğu doktorlar sadece anne sütü alıyorsa 10 gine kadar normal Olduğunu söylüyorlar ksvis olması için ek gıda alması lazım Bağırsak florası yeni dengeliyor ve bebeğe suan müdahale etme bagirsaklari tembel yaparsın
zehrasevil kahvelisianne çişli bez baya çıkıyor hem anne sütü hem mama alıyor kızım ama Birden alışkın olduğum için kaka yapmasına iki gün yapmayınca tedirgin oldum normalde günde 2-3 kez kaka yapardı
zehrasevil Tecrubesizaile0334 Bebelac gold içiyor doğduğundan beri hiç kaka yapmadığı olmadı daha bende ne yapacağımı bilmiyorum ya anne sütü de alıyo
Tecrubesizaile0334 zehrasevil ama büyüyor artık birde bende siz gibiydim 1 aya yakın bebeğim aşırı huysuzdu sonra sonra alışıyor