Akdogan- Ben 9 saat yol artık 5 saat birde dönüş 6 saat hiç bişey olmadı 40ı yeni çıkmıştı üşür diye klima acmamazlık yapmayın mesela ben ilk öyle düşündüm çok bunaldı sonrası rahattı sürekli pusette tutmadım mesela reflü yatağını yanıma almıştım ona da koydum bazen sırtı dinlensin diye kısa kısa kucağıma aldım molalar da oturduğumuz yere bişey serip yüz üstü yatırdım yani evde nasılsa dışarıda da öyle oluyor en zorlandığım şey yaz ayı olduğu için pişik oldu ben normal de yıkıyorum poposunu ıslak mendil çok kullandım ondan da olabilir sizde sıcak su bulursanız mola da yıkayın ferahlayıp uyuyorlar 😊