Deletedmom781 15 gunluk bebegime serum fizyolojik kullaniyorum burnunu temizlemek icin kucuk tuplerden, normal izotonik suda kullanilir diye duymustum ama bikac kisi yenidogan icin o kullanilmaz agir gelir dedi bilgisi olan varmi
Ayazhan-1302 Deletedmom781 ikiside aynı ağır gelcek bisey yok birsüre sonra tüplere yetişemiyorsun onlara oker para gerçeğine kocaman torba alıyosun uzun süre gidiyor
-erCansu- Deletedmom781 ikiside ayni sey hatta sıringayla sıkmak daha kolay geliyo bana mis gbi yutuyo gidiyo masrafsiz :)
bluem Deletedmom781 yenidogan icin olan tek kullnimliklardan almalisiniz serumun tuz orani daha fazla
bluem Ayazhan-1302 bebekler icin olaninda daha az tuz orani var serumda daha fazla var onun icinkucuk tup halindekileri oneriyoar
Deletedmom781 -erCansu- ya bende duyunca aldim bi iki saglikci esime soylemis serum daha agir buyukler icin uygun ama yenidogana agir gelir falan yakar diye korktum o yuzden
Deletedmom781 Ayazhan-1302 yani normal serumda kucuk tuplerde de ayni sekildemi tuz orani. Yani ayni sivi mi icindeki kullanmam da sakinca olurmu
Ayazhan-1302 Deletedmom781 benim bildiğim aynı ben öyle kullanıyorum şırınga ile çekip doktorumda öyle dedi
OptimusPrime Deletedmom781 biz daha ilk doğduğumuzda burnu tıkalıydı çocuk doktoru serumdan çekip sıktı. Kullanabilirsiniz dedi sorun olmazmış biz hep serum alıp içinden şırıngayla çekiyoruz