ysmnabd babybabyt doğumdan bir hafta sonra yattım oh ne dedim dünya varmış 🤣 o gün bugündür yatıyorum
Nagihan04072024 Bende 20 gün oldu ama ağırıyor hala yan bile yatamıyorum dört gözle bekliyorum yüz üstü uyumayı
onefinemom babybabyt 3 ay oldu benim de bir iki kere yattım ama bir tuhaf geldi ya 🥲 hoşuma gitmedi vazgeçtim 😄
kums onefinemom 14 ay oluyor hala daha yatamiyorum yüz üstü yatınca belime böbrekleriyle bir rahatsizlik veriyor anlamadım benimde hoşuma gitmedi oysaki önceden hep öyle uyurdum
ewalove babybabyt 8 gün oldu benimde sağ tarafın hariç her şekilde yatıyorum bir tek sağıma dönük yatamıyorum kalkarken sızlıyor
Alerjikrinit babybabyt ben dikiş acım geçer geçmez yattım niye dikkat ediyorduk ki doktor bana öyle bir şey söylemedi
babybabyt Alerjikrinit sonuç olarak iç dikişli ve yüzüstü yatınca vücud ağırlığı illaki karın bölgesine de gidiyor ilk 40 gün en az zaten dikkat edilmeli bence
Alerjikrinit babybabyt hiç böyle bir şey dememişti bana doktor ama benim ağrım geçene kadar zaten 40ım çıkmıştır🤣