Deletedmom_110 Heryerim şişti özellikle ellerim kollarım acıyor ağrıyor yattığımda uyutmuyor öldürüyorum bitmiyor kızlar ne yapıcammm Allah aşkına ben yardım edin😔😔😔 lavanta yağı spreyi vs yaramıyor sıkıyorum
crybaby Deletedmom_110 ay geçmiş olsun tuzlu ya da şekerli su iyi geliyordu hangisi hatırlamıyorum ya internetten bi bakın ağrıyı keser o
Deletedmom_1111 Deletedmom_110 sinek kovucu olarak bir bardağa sirke koyabilirsiniz Yatarken baş ucunda kalsın
susunbebekuyuyo Deletedmom_110 valla bizde aynı şekildeyiz anam yok ne yaptıysam kurtulamadık stilex sür iyi geliyor kaşıntıya şişliğe
Deletedmom_110 efnadnr1703 yok cnm uyuyamıyorum kaçtan beri küçük iyez eminim bin pişman oldum geldiğime mafoldum
efnadnr1703 Deletedmom_110 Çok çok geçmiş olsun 💐 Birde kolonya sürün genelde kolonya sürülen yere gelmiyorlar çok kötü şişmiş
efnadnr1703 Deletedmom_110 Beni de sürekli ısırırlar hep kolonya sürerim kendime gelmezler ısırdıkları yerlere de sür mikrobunu alsın ☺️
Deletedmom_110 susunbebekuyuyo elektrikli prize takılandannn aldık 7 de takıcammm inş faydasını görürüz😔