Secuuss seymayldz12 ben sezaryen olmadan 3 gün önce içmeye basladım doğumdan sonra damla damla geldi sütüm 1 aydır falan kullanmıyorum ama alıcam tekrar
zencizeytin Doğumda doktor aldırmıştı eşime. Oğlum 6 aylık olacak 6 aydır kullanıyorum eskisi kadar düzenli olmasa da. Sütümü hiç takip etmedim ama yetersiz gelmedi kilo alımı hep devam etti iyi geliyor demek ki
berrindemirozdas Sütüm az diye kullandım hiç bir faydasını göremedim. Kişiye göre değişiyor etkisi çok memnun olanda var.
reyhanmv seymayldz12 günde 2 kere 200 ml suya 20 damla atıyorum bana yetiyor ama 3 kereye kadar kullanılabiliyor