Merhabalar arkadaşlar 2 buçuk aylık bir bebeğim var. Doğumdan önce doktorumun verdiği vitaminleri kullanıyordum. Fakat Doğumdan sonra 2 kutu Demir ilacı kullandım başkaca bir vitamin kullanmadım. Sizler Doğumdan sonra vitamin kullandınız mı? Kullandıysanız hangilerini kullandınız?