Bu aylarda hiç korkmayın basıncla ve ucak sesiyle uyuyorlar zaten,asıl yasına girince zor oluyor🤣
Öncelikle ucak kalkarken ve inerken mutlaka bebeğinizi emzirin yada mama verin yada emzik verin. Kulakları basınctan etkilenmesin diye. Yada özel kulaklıklar var onlardan alabilirsiniz.
Kabin bagajınız varsa bebek cantanız daha doğrusu,için de 100 mlden fazla sıvı olunca açtırıyorlar mutlaka. 100 ml den az olması lazım paketli ürün vs varsa kontrol edip koyun. Orada hem bebek hem canta cok zorluyor stress oluyor insan herseyi cıkar koy diye.
Ben o aylarda eğer gideceğim yerde bebek arabası lazım olmayacaksa sadece kanguru kullanıyordum.Eğer lazım olacaksa hem araba hem kanguru ikisinide alıyordum.Bebek arabasını bagajla verince kanguru asırı rahat oluyordu elde araba itele kakala bebekle olmuyor(büyüdüğü için şimdi kanguru iptal bebek arabasını da bagajla değil ucakta veriyorum artık)
Kontrolden gecerken rahat olun hiç acele etmeyin zaten eğer tek basınaysanız güvenlik bebek için yardımcı oluyor olmak zorunda,yaz kıs üst cıkar et zorluk cekmedim hiç ben.
Bunların dısında bebek için yastık isteyebilirsiniz ucakta klasik zaten.
Huysuzlanırsa koridorda git gel yapabilirsiniz ama o aylarda cidden hiç gerek kalmıyor uyuyorlar onlara sanırım beyaz gürültü gibi geliyor ucak sesi.