Bir haftadır gözü kan dolmuş halde ve bugün capaklanmaya başladı acile götürdüm bi damla verdi günde 3 kere sabah öğlen sıktım sıkıntı yok ama akşam sıktım baktım gözleri yanıyor açamıyor gözlerini ağlıyor çok korkuyorum neyden olmuş olabilir kötü şeyler geliyor aklıma ağlayıp duruyorum