meryemd34 bebeğim yanımda değil, sütümü buzlukta mı sağıp muhafaza edeyim yoksa dolapta mı, eve gidince buzluğa atacağım 3 gün biriktireceğim nasıl yapayom sizce
3kedili2bebekli meryemd34 eve gidince buzluğa atabilmeniz için yanınıza bir buzdolabı almanız lazım kendi aracinizla gidiyorsanız torpidoyu sogutabilirsiniz o da yeterli gelir ama önceden kontrol edin şu falan koyarak ne kadar soğuyor diye, ilk gün olan sütleri buzlukta saklayıp eve gidince erimiş olacakları için bebeğinize verip diğer 2 günü normal dolapta muhafaza edip buzluğa evinize gidince atabilirsiniz