PnarAkca34 Önceden prezervatifle korunuyorduk lateks alerjim çıktı 2 aydır zlynda hap kullanıyorum ek olarak 1 aydir da spiral taktırdım henuz bı yan etki yok ama ikisinden biri iştahımı açtı gibi çok acikiyorum 😅
smytpl PnarAkca34 peki spiralden sonra kasıklarda ağrı sızı vs birşey yaşadınızmı üstte biri çok ağrım oldu fln demiş
Antalya0703 denizz_1222 deri altı implant tan memnunmusunuz olumsuz yanları varmı kıllanmada artış kanamada artış kilo yapma gibi kuaförüm lazer yaptırdığım için bazı korunma yollarının kıllanmayı tetiklediğini söyledi hiç tecrübem yok korunma yollarında 1tane oğlum var yeter allah ona ömür versin başka bebek düşünmüyorum😁
denizz_1222 Antalya0703 memnunum evet kilo aldirmiyor aslinda bir hormonu artirdigi icin ilk 6 ay istah aciliyormus dokotum dedi kendini tutamazsan kilo alirsin 6 ay sonda alisiyor insan adet duzensizligide oluyor ilk 6 ay sonra duzleiyor yumurtalik rahim kanserinden falan koruyor dedi
adakussss Antalya0703 yan etkileri kişiye göre değişir bazısında kanama oluyor bazısında olmuyor taktırın mutlaka istemiyorsanız çocuk
Themom_ tevhide37 hayır, zlynda4 40 kontrolümde doktorumun tavsiyesi ile kontrolden çıkar çıkmaz alıp başladım 14 aydır bu sekilde devam ediyorum
PnarAkca34 smytpl bir iki defa yaşadım malesef ama vücudum alışmaya çalıştığı için mi yoksa kayma falan mı oldu bilemiyorum henüz ilk kontrole gitmedim.
ozgeseyhan arslnn_34 geri çekme yöntemiyle korunuyordum hamile kalınca hapa gectim ikinci çocukta direk baglattim tekrar istemedigim için mis gibi kafam rahat şuan, hap adetimide azaltmisti şuan daha fazla geliyor.