Deletedmom_289 bilemedimya benim kızım 1 yalındayken karaciğer enzimleri yüksek çıkmıştı doktor calpon veya dolveni sık sık verdiysen ondan çıkar dedi şuan ağrı kesici verme dedi 1 ay SONRA tekrar bakalım dedi bi daha da doktora gitmedik şuam 3 yaşında kızım
Ezgiyln bilemedimya ilaç kullanımı yükseltir evet ama ne ladar yükseltti ? tam kan sayımı ve dalak büyüdü mü bunlar da önemli
Deletedmom_1111 bilemedimya okudum güzelim korkma benim de yüksek çıkar kızımın da 15 gün olmuş hasta olalı ilaç kullanmıştır ki hastanede kaldıysa serumla ilaç verilmiştir doktorum her zaman der ki ufak Bi calpol bile enzimi yüksek çıkartır der
bilemedimya Deletedmom_1111 evet o zmnlar hastaydı 15 güne yakın kaldi o ara farketti doktor calbol pedifen vs verme dedi Antibiyotik tedavisi görüyordu
Bal38 bilemedimya degerleri kaç çikıyor bizim sınırdaydı ilk 460 bile buldu sonra 300 350 250 arası olmuştu