prensese kortizonlu kremler 3 günde geçiriyor. Sanırım yediklerinize kaçak olmuş. Çok sıkı diyet yapmanız gerekiyor. Bizim 40 günlükken başladı 8. Ayda neredeyse bitti. Sadece fındık kaldı o da zamanla geçecek inşallah.
Bioderma ve mustela egzmalı yerler kaşınmasın diye kullanılıyor egzama oluşumunu engellemiyor. Karışım krem , hassasin losyonlar(saç, vücut, yüz) kortizanlu krem ectopix kullandık sıkı bir de diyet yaptım. 6. Ayda diyeti yavaş yavaş açtık. Zorlu ve yorucu bir süreç fakat çok iyi bir Dr takibi süreci biraz kolaylaştırıyor