Dediğiniz içi sulu olan diş kaşıyıcısı sanırım. Bende ilk ondan aldım bulaşık deterjanıyla yıkayıp bol suyla yıkadım. Ama hijyenik bulmadım açıkcası yere düşüyor falan , gittim silikon olandan aldım. İçi sulu değil sadece silikon. Onu kaynatabiliyorsun. Hem bebeğim onu daha çok sevdi yumuşacık diğerine göre eğrilip bükülüyor falan. Wee marka bu arada iki aldığımda.