biradamavisi Bende henüz ateşlenme olmadı farkettigim an sağlık ocağına gittim inşallah benimki de duzelir 3 gün yaşadı kızım 5 haftalık geriliği varmış 2268 gram doğdu 38+5te ilk başta solunum sıkıntısı vardı sonradan akcigerlerinde balgam gelişmiş sonra da pulmoner hipertansiyon akcigerle kalp arasında ki bir damarın sertleşmesiymiş o da kalbi daha hızlı çalışıyordu kan pompalamak için sonra kalbi durdu 2 gün boyunca evde sağım yaptım küvezdeyken süt verebilmek için ama süt yerine kan geliyordu 3. Gün sütüm gelmeye başladı ama o günde kızım vefat etti 5.gün göğüslerim çok hassaslasti şişmeye başladı bir kere sağım yaptım 7. Gün hastaneye gittim dostinex diye bir ilaç kullandım sütüm kesilmesi için sağma yapma dediler sonra sütüm kesildi şimdi de bu ağrılı kitlelerden var süt olduğunu düşünüyorum sağlık ocağında ki doktorda antibiyotik yazdı ağrı kesici verdi hem fiziksel hemde manevi olarak çok yorgunum ilk bebeğimi kaybettim daha önce mücadele etmediğim fiziksel rahatsızlıklarla uğraşıyorum rabbim kimseye yaşatmasın inşallah