Az önce dmd postunu okudum
Rabbım şifa versin eymene
Dmd testi %100dogrulanmis
Karaciğer enzimlerinin yüksek çıktığını söylemiş doktorlar postu okudum ama korku içinde
Allah kimseyi evladiyla sınamasın
Benim oğlumda 2 buçuk yaşında
Bundan 2 ay önce ishal den 15 gün hastahanede yattık o ara sürekl kan alındı karaciğer enzimlerinin yüksek olduğunu söylediler düşürmez o değerleri diye 2 3 gün fazla kaldık
Değerler düşmedi taburcu olduk
Ama her ay oğlum hasta
Çok sık hastalaniyor
Allah korusun bu hastalıkla alakası varmıdir bu postu okudum
Ardından mhrs oğluma randevu aldım
Doktora nasıl ne şekilde söylemeliyim ne gibi testlerin yapılmasını söylemeliyim
Çünkü surklli hastalaniuor bağışıklığı düşük diye teselli ediyorlar
Oğlum böyle surkli sık sık hastalanınca aklıma.hersey geliyor