9 aylık oğlum 2-3 gündür dogru düzgün emmiyor, bugün hiç emmedi. 3 aydır katı gıda gayet iyi gidiyor sorun yok ama anne sütü de alması lazım napıcam bilmiyorum. Regl oldum her zamankinden çok çok yoğun geçiyor, acaba sütümün tadını ve kokusunu mu değiştirdi? veya kan kokusunu alıyorsa o mu rahatsız ediyor acaba?