Bebeğim kaç gündür hasta zaten salgına yakalanmış 8 aylık kız bebek ishal kusma ateş vardı bademcikleri de şişmiş göğsümü almıyor memeyi reddediyor zor bela bi kaç sefer çekti uykuda bile almıyordu hamilelikten de şüpheleniyorum 5 gün geçmiş üstünden eğer hamile isem sütün tadı hemen bozuluyor mu yada gerçekten küçük dil düşmesi diye bir şey var mıdır lütfen biri bişey desin yarın test alıp bakacağım çokta korkuyorum ama kader kısmet Allahın dediği olur iyi geceler 💋