Kelebekk2b bebeklerim yeni doğduğunda doktorumuz ki doçentti günde 20 cc yi geçmemek kaydıyla su vermemizi tavsiye etmişti. Çünkü yaz bebekleri hava çok sıcaktı ve vücutları çok çok hızlı su kaybediyordu. Doktorunuza danışıp az bi su verebilirsiniz. Mama miktarı aşırı düşük değil çünkü. Çişteki sarılık su kaybından kaynaklı olabilir.