Ya bol tuzlu cekirdek yiyeyim dedim canim cekti sevmem normalde sivilce yaptigi icin ama dedim ya canim cok cekti neyse 3 avuc kadar yedikten sonra midem buzustu resmen kramplar girdi ter doktum soda ictim gecmedi cok afedersiniz kustum rahatladim. Tarihi de gecmemisti sizce neden olmus olabilir bu durum?
Acaba iceriginde ki yag mi dokundu yoksa baska bir durum mu var cozemedim bir suru secenek dusundum ama yok sonuca varamadim size danismak istedim