Merhaba anneler
Size bir sorum olacak, 2 tane çocuğum var büyüğü ekim de 3 yaşına gırecek , küçüğü daha 1 ay önce 1 yaşına gırdı ve ben doğum yapalı yaklaşık 11 aydır duzenlı adet olurken bu ay 5. Günüm gecıkme yaşıyorum … Arkadaşımın annesı eskı ebelerden hava degısımınden kaynaklı da olabılırmıs adet gecıkmesı
Normalde 18’inde olmam gerekiyor du .. Ara ara karın kasık bel agrısı yaşıyorum mide bulantım fln yok beyaz akıntım gelıyor bıde karnımın altında çizgi duruyor bu yenı mı çıktı gıtmedı mı anlayamadım da insan adet olamayınca vücudunu dinliyor lütfen yardımcı olun bana 