Yorgun_mom muzicelerim2 doğum kontrol hapı olabilir ama gününü saatini geçirmeden kullanmak gerekli, bir de aylık yada 3 aylık iğneler var onların da koruyuculuğu çok yüksek fakat regli geciktirebiliyo
bikupakahvee muzicelerim2 6 ayda 2 kez taktırdım ikiside kaymış sonra doğum kontrol hapı kullandım beni mahvetti aşırı halsizlik uyku hali baş ağrısı onu da içmeyi bıraktım prezervatif ve geri çekilme ile devam ediyorum
bikupakahvee kazan33 yok ben fark etmedim ama kontrole gitmiştim spiralime baktırmak istiyorum diye o zaman öğrendim aksi yönde kaydığını kendimiz anlamamız imkansız ya
birannebir bikupakahvee evet anlaşılmıyor bende hafif bi lekelenme olmustu sanırım o zaman kaymıs.. Spiral neden kayarki ya bende 2 sefer taktırdım simdi ikinciyi cıkartıcam 1 ay gün sonra kaymış bendede ikincisi