Merhaba,
Kızım 2 gün önce kızamık aşısı oldu. 1 yaşında olması gerekiyordu ancak salgın var diye aradılar sağlık ocağından biz de doktorumuzun önerisi ile yaptırdık.(10 aylık) Yaptırdığımızdan beri huyu değişti uyumuyor, kucak istiyor,sürekli mızmız ki uykuları çok düzenliydimgece hiç uynmazdı 2 gecedir yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor ilk gün ateşi çıkmıştı ama dün ateşi yokkende huzursuzdu. Atakmı aşı etkisi mi bilemedim. Hesaplayabilen varsa rica edeceğim.