Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında , geçen hafta yüksek ateş kusma günlerce devam etti ateşimiz 40.5 bile olmuştu . 4-5 gün boyu . Kaç doktora gittik bir sürü kan idrar gaita testi yapıldı hepsi temiz çıktı şükür. Doktor entovirüs dedi. Ateşimiz düştü çok ama çok kötü ishal başladı . Şimdi yaptı afedersiniz ama banyoya götürdüm hemen bezini çıkardım bezinden su akıyor yerlere ishali düşünün . Probiyotik veriyorum mamasının içine döküp ama ne yapmalıyım. Doktor 2 hafta ishal normal virüs sonrası diyor[](https://)