Ben hamileyken idrar yolu enfeksiyon olduğunu söylediler beyaz akıntım çok oluyordu antibiyotikler suya atılan tek içimlik toz ilaçlar fayda etmedi doğum yaptıktan sonra yeşil akıntım başladı koku yapıyor bunun için bitkisel bi ilaç kullanan yağ kullanan ya da ne iyi olur bilen var mı