yarenelsa Anneler deneyimlerinize ihtiyacım var. Bebeğim 2 aylık ve sadece memede uyumak istiyor. Uyutmak için hangi yöntemleri kullanıyorsunuz lütfen söyleyin
Tazeanneyimbenn yarenelsa klasik yöntem ayakta 😀 ama sonrası zor oluyor alışınca 1 yaşına girecek hala sallıyorum 🧐 neyse sen alıştırma bacım ben yandım sen yanma
miranatlass yarenelsa bebegim 3 aylık bende uyutmaya calısıyordum asla uyumuyordu. Sonra bende uyutmaya calısmayı bıraktım hatta işi gücü de bırakıp komple kendimi ona verdim kitap okumalar sohbetler ağlayana kadar ilgilendim. Sonra ağladığı gibi besiğine koyuo hafif salladım ve direk uykuya geçti. Çözümi böyle buldum iyice yoruyorum uykusu gelince ağlıyor ve hemen uykuya geçiyor. Belki siz uykusu gelmeden uyutmaya calıstıgınız için uyumuyordur bizde öyle oldu yani
ssydaa yarenelsa ben ilk aylarda, yaklaşık beş aya kadar emzirdikten sonra yerine koyup başını okşayıp uyutabiliyordum. Sonra o olmaz oldu, emzirerek uyutmaya başladım. Bu şekilde de 10 dkda uyuyor bazen hatta 5. Bu da kolay geldi;ama çözüm arıyorum bende