vecihi kreşte bir bebekte böyle bir hastalık varmış. 2 günden beri de oğlumda ateş halsizlik oldu. Dün Dr a götürdüm boğaz enfeksiyonu olmuş. Eve geldim altına değiştirirken poposunda ve bezin yan kısımlarında 7-8 tane patlamış sulu sivilce gibi bir şey var. 1 tane de göbek deliği üstünde , 1 tane de sol omuzda var. Göbek deliği üstü 3-4 yerde Temre gibi olmuş. Dünde ağız ağrıyor diye ağladı yavrum elini ağzından çıkartmadı. Boğaz enfeksiyonu için dün antibiyotik başlamıştı Dr umuz . Ama bu el ayak hastalığında antibiyotik kullanılmıyormuş. Arkadaşımın kızı da iki hafta önce geçirdi o söyledi. Bugün götürecem bakalım netten baktığım kadarıyla galiba oğlumda el ayak hastalığı oldu 😞