eso11 Merhaba hanımlar benim oğlum 2 725 gram doğdu suan 2 ay 16 günlük kilosu 4 800 sizce nasıl sadece bir ay emzirdim daha sonra hastalandın ve hastanede yattık üzüntüden sütüm kesildi aşırı üzgünüm sürekli ağlıyorum lütfen biraz sohbet edebilir miyiz
merveatlaseymen eso11 kg normal bence cocuk doktoru gelişimde kg skıntı olsa söyler merak etmeyin kg düsük doğmuş zten benim oglusumda 2800 doğmuştu prematüre ve cok güzel bence suan kg alımı ek gıdada basladıkca daha güzel kilo alıyorlar merak etmeyin saglıklı olsun yeterki😍