Bebeğim 8 aylık ve yaklaşık 2.5 aydır ek gıda ve anne sütü olarak ilerliyoruz. Fakat son 2 haftadır sütümün azaldığının farkındayım ek gıda doyuruyor bence. Beni az emiyor hemen kendini atıyor meme reddi değil ama uyku sersemi daha uzun durup emiyor. Sağdığımda ise ilk zamanlarıma göre daha az süt çıktı. Moralim çok bozuldu. Benim gibi sonradan sütü azalan var mı varsa neler yaptınız arttı mı tekrardan?