Merhaba anneler size bir soru sormak istiyorum benim oğlum bir buçuk yaşında ve ben sadece 4 ay emzirebildim daha sonra sütüm kesildi ve mamayla devam ettim. Ama hala sıkıınca iğne ucu kadar da olsa süt kanallarından süt geliyor. Sizce bu normal mi başına gelen var mı