ezgiaslan10 Merhaba sevgili anneler bebişleriniz 6. Ay kontrolünde ne kadar kilo almıştı 5. Ay kontrolünde bebeğim 8.800 dü bu ay 9 kilo 150 gram 350 gram almış sadece biraz az gibi geldi sizlerin nasıldı
alin12_ ezgiaslan10 6 aylık 6 kiloydu. 6.5 aylık bir kaç gün sonra 7 olacak. 6.500 gr olmuş 🙈ama bu zaman diliminde sürünerek emekliyordu. Bugun itibariyle tam emeklemeye başladı. Aldıgı kiloyu da verecek bu gidişle. 😂felaket hareketli. Ek gıda da alıyo. Ama kilo bu kadar oluyo. Maşallah bence bebeginizin kilosu gayet iyi 🧿🙏🥰
EbruBoluKaya 5 aylıkken 7900 du 6,5 ayda 8600 dü şuanda 8aylığız 9600 kilosu sadece anne sütü alıyor doktorlar bazı aylarda kilo alımı yavaşlayabilir diyor zaten doğum kilosuna göre normal dediyse doktorunuz problem yoktur
ezgiaslan10 EbruBoluKaya doktora gitmedim henüz yarın gideceğim evde tarttım o yüzden sormak istedim teşekkür ederim maşallah bebişe 🧿
ebrudefne06 Hay masallah ne yiyiyo iciyo bu bebeler ya . Bizimki 11 aylik 8 kilo 8. Aydan sonra hic kilo almadi
ozgeee22 ebrudefne06 aynısını düşündüm bende ya, bizim 6.ay kontrolümüz 20 gün önceydi 6900 çıkmıştı çok iştahlı bir bebekte değil ek gıdaya mesafeli, anne sütü alamıyor mama ile besleniyor onu bile uyurken içiyor uyanıkken asla mama içiremiyorum 🤦🏻♀️
ezgiaslan10 ebrudefne06 önemli olan sağlıklı olması her bebek farklı oluyor benim bebeğim hep iştahlıydı yine anne sütü alıyor sağıyorum azalma da yok ama kilo almamış çok bu ay o takıldı kafama
goktugunannesi33 ebrudefne06 her bebek bir olmuyor maalesef genetik faktörlerde devreye giriyor metabolizma da önemli ben yediğime içtiğime pek dikkat edemiyorum mesela ama ona rağmen bebeğim 2. Ayında 6 kilo sütün kalitesiyle de alakalı bu durum ama bazen ne yaparsanız yapın olmuyor yeter ki sağlıklı olsunlar kilo alınır verilir doktor bir sorun görmüyorsa sıkıntı etmeyin
doga1 Beş aylık en son 5800du şuan 6 olmuştur diye düşünüyorum tartıda öyle gözüküyor yanlış değilse kontrole gitmedk henüz
EbruBoluKaya minelsmomm geçtik ama pek ilerlediğimiz söylenemez meyveli yoğurttan başka birşeyi sevmiyor herşeyi itiyor hala sadece anne sütü alıyor keyfi gelince bir kase çorba içer ama onun harici pek yok
ebrudefne06 ezgiaslan10 hareketlendigi icin almiyor dis cikardigi icin de istahinda azalma oluyor. Bunlari hep yasadik ama surekli olunca insan uzuluyor kizim hem zayif hem kisa suan
ezgiaslan10 alin12_ teşekkür ederim evet kilosu iyi çok şükür önceden anne sütüyle ayda 1.5 2 kg alırdı bu ay sadece 350 gram alınca benim kafama takıldı 😨
ezgiaslan10 ebrudefne06 evet çok hareketli dişte geliyor birde biraz meme reddi var en ufak ses duysun memeyi bırakıp arkasına dönüyor
durusemahmet yikeya bizde iki gün sonra 6 ay olacağız 7 ye yaklaştı kilosu boyuda 65 kız bebek görenler 3 aylık mı diyor üzülüyorum ben de minyon bir tipi var ama ben kilosu normal diye düşünüyordum
2cocuklumom ezgiaslan10 4 aylıkken 7600 dü 5.ay da 8300 geldi bana da az geldi ama doktorumuz artık her ay 1 kg almaz demişti
ezgiaslan10 2cocuklumom bizim 2 aydır böyle 5. Ay kontrolünde 550 gram almıştı bunda da 350 neden oluyo acaba 500 altına düşünce doymuyomu dedim
2cocuklumom Alparslanegetugce sağlığı yerinde olsun kilo pek önemli değil genetikte çok önemli eşimde bende kiloluyuz bebekliktende aynı ondan kaynaklı bence