Merhabalar.. 10 mayısta doğum yaptım 14 haziranda yani 40 içinde adet oldum bir iki gün sürdü ama oldum yani bugün 24 temmuz olacak hala olmadım bu normal mi? Bu arada 2.çocuğum ilkinde hemen düzene girmişti her ay düzenli olmuştum yani bunda olmayınca tedirginim açıkçası ayrıca korunmasız veya şüpheli bir ilişki durumu da yok ama neden olmuyorum hala :(