Benim bebeğimde öyleydi 1.5 aylık şuan emer emmez yapardı bende aynı şeyi düşündüm ama 1200 gr aldı emiyordu sadece internetten dr osman gönülam var onun dediğine göre bebek yeni mama geliyor bağırsağı boşalt sinyali veriyormuş vücudu memedeyken bile kaka yapardı merak etme sütün yarıyordur