deryaoz9 canm hala geç uyuyor erken uyuma yok dogdu dogali böyle akşam 6 da felan bi başlıyor hep miz miz daha yeni uyudu yatirdm bugün de sünnet olduk doğuştan yapisiklik varmış o sebeple uyku problemi yaşamış olabilecegimzi soyledi her çişini yaptığında ağrılı yaptığı için uyumakta zorlanır tam dalar cisi gelir yapar aglayp uyanır dedi ve hepte öyle oluyordu inşallah sünnet iyi gelir de uykumz düzelir erkek bebek annelerinin.kesinlikle ama kesinlikle kontrol ettirmelerini öneriyorum üroloji yada çocuk doktoruna