polunana Gayet akıcı bir şekilde anlatıyorum, anlamak istemeyen sizsiniz. 5 aydır ultrasona götürmeyen de sizsiniz. Kalça çıkıklığı olsa da olmasa da bu mecburi bir muayenedir. Zaten yaptırmak zorundaydınız ve siz bir sorun olmasını beklediniz. Evhamlı bir anne olsaydınız 5 ay beklemezdiniz. Bacaklarındakinin et olduğunu, kalça çıkığının bir uzman tarafından tespit edilebileceğini söylüyorum, korkuyorum sizce nedir diyorsunuz. Evde olup olmamanız bebeğinizin gelişiminden önemli değil, illa bir yolu bulunurdu. İnsanlara parlamışsınız fakat bu ihmalkarlığınızı örtmez. Anlaşılmaz gözle dedikçe sormaya devam edin, belki biri gelip teselli eder sizi.