kızlar öğlen bir gibi kızımın alnı yere düştü ama öyle yüksek değil elleri emekleme pozisyonundayken eli kaydı alnını yere çarptı o arada eşim memlekete gitti kızım başladı ağlamaya ara ara ağlaması duruyor ama ilk defa bu kadar ağladı üst üst saatlerce ağlamıyor sakinleşiyor durduk yere ağlıyor düştüğü için mi yoksa elim gitti ona mı şey ediyor aklım almıyor 10 ay 20 günlük